söndag 27 april 2014

Riding High och IRL blogg?

Jag har funderat lite om det här med Riding High... Tycker inte ni att de verkar lite för bra för att vara sant endå? Grafiken är helt gudomlig, men man får ingen annan insyn i spelet. Om man tittar på trailerna på yt så ser du bara saker om grafiken, ön och sånt ingenting om vad man kommer att göra på spelet, eller om det finns någon särskild story eller liknande. På sidan kan man oxå sponsra Riding High, och få sitt eget föl (har inte det där riktigt klart för mig än) helt designat som man vill. Rätta mig om jag har fel, men jag fattade det så.
Dessutom funderar jag på att göra en IRL blogg? Tycker ni att det skulle vara kul? Skulle ni läsa den? Kommentera! Nu när jag skaffat sköthäst har jag lite bloggidér. :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar